Jump to content
Sprawdź temat

Nowy szablon forum

Zobacz do czego teraz jesteśmy zdolni

Sprawdź temat

Wygraj darmowego VIP'a

Na dowolny serwer CS:GO

Sprawdź temat

Nowy szablon forum

Zobacz do czego teraz jesteśmy zdolni

Regulamin Forum


Recommended Posts

  • Head Admin

Regulamin forum CS4Fun.pl

 

§ I Postanowienia ogólne

1.1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem i zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

1.2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez wcześniejszego uprzedzenia.

1.3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.

1.4. Każdy użytkownik może posiadać TYLKO jedno konto na forum. Multikonto jest karane banem permanentnym.

1.5. Działanie na szkodę sieci serwerów CS4Fun.pl jest natychmiastowo karane banem permanentnym bez odwołania.

1.6. Postanowienia zawarte w niniejszym regulaminie obowiązują wszystkich użytkowników forum.

1.7. Zakazuje się korzystania z konta innego użytkownika.

1.8. Na całym forum obowiązują zasady netykiety.

1.9. Administracja forum nie odpowiada za treści zamieszczane przez użytkowników.

1.10. Zabrania się używania nicku łudząco podobnego do któregoś z członków administracji

 

 

§ II Treści i pisownia

2.1. Przed założeniem tematu sprawdź, czy nie istnieje już taki wątek (opcja "Szukaj").

2.2. Upewnij się, że zakładając nowy temat tworzysz go w odpowiednim dziale. 

2.3. Tytuł tematu powinien informować pozostałych użytkowników o treści wiadomości.

2.4. W treści posta należy dokładnie sprecyzować swoje pytanie lub problem.

2.5. Odpowiadaj na temat. Wypowiedzi off-topicowe dozwolone są jedynie w dziale "POGADUCHY". 

2.6. Nie należy pisać posta pod wcześniej opublikowanym przez siebie postem. W takiej sytuacji należy użyć opcji "Edytuj", kiedy jest już za późno (na edycję posta przewidziany jest czas 45 minut) jedyną opcją jest bezpośrednie zgłoszenie się do Moderatora.

2.7. Zabronione jest nadmierne pisane dużymi literami oraz nadmierne używanie kolorów w postach.

2.8. W dziale "UnBan/UnMute/UnGag" oraz "Skargi" mogą wypowiadać się tylko: osoba oskarżona, administracja oraz osoby, które były naocznymi świadkami danych sytuacji.

2.9 W dziale "Skargi na Administrację" obowiązuje zasada jednego posta. Nie dotyczy ona jedynie oskarżonego i oskarżyciela, wszyscy poza tymi osobami mogą w danym temacie umieścić maksymalnie jeden post.

2.10. Wypowiedzi w podaniach mają być rzetelnie uzasadnione. Rzetelnie uzasadniony post powinien zawierać 3 rzeczowe argumenty. 

2.11. Zabronione jest pisanie postów w „Urlopach/Degradacjach/Rezygnacjach/Awansach/Pochwałach/Skargach” bez podania przyczyny.

2.12. Tematy są zamykane po upływie 24h od ostatniego postu, bądź po 5 dniach od napisania tematu.

2.13. Zamykanie tematów należy do obowiązku Moderatorów oraz Administracji wyższej.

2.14. Użytkownik powinien starać się pisać posty zrozumiałe oraz bez błędów językowych.

2.15. Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.

2.16. Kategorycznie zabronione jest umieszczanie treści pornograficznych, rasistowskich, wulgarnych, niecenzuralnych, obraźliwych, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność oraz prawo autorskie.

2.17. Wszelkie prowokacje, bezsensowne posty oraz spam będą odpowiednio karane.

2.18. Zakazane jest reklamowanie stron konkurencyjnych oraz wstawiania reflinków bez zgody administracji.

2.19. Zabrania się wypowiadania w kogoś temacie "Odrobienie warna" - wyłącznie mają do tego prawo osoby uprawnione.

2.20. Uwagi o błędach ortograficznych, interpunkcyjnych oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się poprzez prywatne wiadomości.

2.21. Każda grafika, której wysokość przekracza 720px, musi zostać wstawiona w postaci spoiler'u. W przypadku dodania wielu grafik, których łączna wysokość przekracza 600px, należy każdą grafikę dodać w formie spoiler'u.

2.22. Zabrania się pisania za kogoś prośby o UnBana/UnMuta/UnGaga.

2.23. Jedynym działem służącym do zamieszczania ofert z kupnem/sprzedażą/wymianą jest dział Giełda, w którym obowiązuje osobny regulamin. Użytkownicy korzystający z działu Giełda (zarówno zamieszczający ofertę jak i korzystający) robią to tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność, w razie jakiegokolwiek oszustwa nie przysługuje im prawo do roszczeń czy zażaleń w stosunku do Administracji Sieci.

 

 

§ III Avatar, podpis i sygnatura

3.1. W sygnaturach, podpisach oraz avatarach nie można umieszczać treści pornograficznych, rasistowskich i podobnych do obok wymienionych. 

3.2. Sygnatura nie powinna drastycznie obciązać przeglądarek innych użytkowników.

3.3. Sygnatura nie powinna zlewać się z zawartością postu.

 

 

§ IV Chatbox

4.1. Chatbox jest wizytówką forum, dlatego obowiązują na nim wszelkie zasady kultury i pisowni podobnie jak na całym forum. 

4.2. Zaśmiecanie nielogicznymi, nie wnoszącymi nic do ogólnej dyskusji wypowiedziami będzie surowo karane. 

4.3. Zakaz wyzywania innych osób. 

4.4. Zakaz umieszczania linków reklamujących jakiekolwiek zawartości niezwiązane z siecią CS4Fun, a także linków reklamujących jakieś podanie, prośbę o UB, skargę bądź temat z przywitaniem/pożegnaniem się. 

4.5. Każda prośba typu "daj mi rangę" itp. na Chatboxie będzie karana ostrzeżeniem. 

4.6. Administracja forum (administratorzy i moderatorzy) ma prawo ukarać użytkownika ostrzeżeniem za łamanie postanowień dotyczących Chatboxa.

4.7. Sprawy prywatne wyjaśniamy na innych komunikatorach lub PW. 

4.8. Pisz w jednej wiadomości, nie spamuj.

4.9. Utrudnianie rozmowy, przeszkadzanie w niej, a także prowokowanie do kłótni będzie karane warnem. 

4.10. Płacz, iż coś nie działa będzie karany warnem. Są od tego odpowiednie działy na forum.
 

Administracja forum zastrzega sobie prawo do odebrania dostępu do Chatboxa za złamanie powyższych postanowień.

 

 

§ V Reputacja

5.1. System reputacji służy do nagradzania i dyscyplinowania użytkowników za przekazywane treści.

5.2. Reakcja "Plus" dodaje +1 do poziomu reputacji, reakcje "HaHa" oraz "Minus" są neutralne, nie zabierają, ani nie dodają punktów reputacji.

5.3. Udzielanie reputacji odbywa się poprzez reakcje na post i kliknięcie w jego prawym dolnym rogu ikonki "Plus", "Minus" lub "HaHa".

5.4. Obowiązuje absolutny zakaz dawania punktów reputacji w zamian za czerpanie jakichkolwiek korzyści (tzw. sztuczne nabijanie reputacji).

5.5. Na stronie głównej widnieje panel „Top reputacji”, który ukazuje TOP 5 za okres: tygodnia, miesiąca, roku i od początku powstania forum.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Shadow changed the title to Regulamin Forum
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...